søndag 29. januar 2012

Krakk og bord

Jammen fikk jeg både ny krakk og bord i ønsket gammel stil
Heldige meg !!! HAPPY! Her i sola idag.

Kveldsstemning
Her er bordet:
Kjekt å ha flere plasser å lage stilleben på. Og ikke minst att det er hvitt !!!
Så mere anvendelig da.
Alt dette laget av en lokal snekker på min hjemplass. Har allerede lagt fram flere ønsker hos han.Som jeg håper på etterhvert her :-) Kjekt att sånne finns spørr du meg.Da får man også laget de i ønskemål :-)

Er også han som har laget tallerkenhylla mi (Bilde på Header og lenger ned på siden her).
Har sett både krakken og bordet inne hos Romantiskestinemor.Og fikk altså laget maken.

Ønsker alle ei fin ny uke :-)

Mvh Marianne

1 kommentarer:

Romantiske Stinemor sa...

Åå så fint det ble!! Og veldig flink han/hun som har snekret!
ok om jeg legger linken på innelette mitt imorgen?:-)
klemmer fra Stinemor

Legg inn en kommentar